Rólunk

Ismerjen meg bennünket

A vállalkozásról

A Chalupa-Huber Takarítás Kft. története 2014-ben kezdődött Chalupa-Huber Rita személyében.
Rita akkoriban egyéni vállalkozóként családoknál segített a rendszeres takarításban. 

Megbízható és precíz munkavégzésének köszönhetően a vállalkozás gyorsan fejlődött, munkanapjai hamar beteltek az ügyfélkör folyamatosan bővülésével.

A növekvő keresletre reagálva 2022-ben került sor a vállalkozás bővítésére.

A cél a meglévő szakmai tudásra és tapasztalatra alapozva a szolgáltatási paletta kiszélesítése volt, ami magába foglalta a rendszeres takarítások mellett a nagytakarítások elvállalását is, mint például költözés előtt-utáni takarítás, építkezés-felújítás utáni takarítás, stb.

A bővüléshez elengedhetetlenné vált egy felelősségteljes, professzionális csapat felállítása, valamint a saját takarítóeszköz-park kialakítása.

A magánszemélyek mellett egyre több céges ügyfél is felfigyelt a szolgáltatásunk magas színvonalára, ami újabb növekedési lehetőségeket teremtett.
Ennek eredményeként 2023 májusában az egyéni vállalkozás jogutódjaként megalakult a Chalupa-Huber Takarítás Kft., amely továbbra is a jól ismert TakaRita fantázianéven működik.

Jelenlegi tevékenység és jövőkép

Megbízható csapatunknak köszönhetően jelenleg több, mint 20 partnerünk számára végzünk rendszeres takarítást irodaházakban, ipari környezetben, egészségügyi komplexumban, illetve kivitelezés utáni nagytakarításokat.

A 2025-től kezdődő üzletpolitikai váltás értelmében kizárólag céges ügyfelekre fókuszálunk, személyre szabott megoldásokat kínálva a tiszta és rendezett munkakörnyezet megteremtéséhez.

Célunk, hogy a takarítási szakma megítélése magasabb szintre emelkedjen, és a profi takarítás ne csupán egy szolgáltatás, hanem valódi értéket teremtő, elismert tevékenység legyen Magyarországon.

Ennek érdekében törekszünk az átlag takarítói bérekhez képest magasabb fizetéssel, stabil munkakörnyezet biztosításával kiemelt hangsúlyt fektetni a munkatársaink megbecsülésére

Jelenlegi és új partnereink számára, gyors, gördülékeny kommunikációval biztosítjuk a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködést.

Jelenleg több mint 10 000 m² területen gondoskodunk a tisztaságról, emellett folyamatosan érkeznek nagytakarítási felkérések is egyaránt. 

Chalupa-Huber Rita (tulajdonos)

Nekem a takarítás egyfajta szerelem, ami kikapcsol és feltölt. 
Mivel édesanyám is ebben a szakmában tevénykedett, gyerekként sok lehetőségem volt tőle tanulni, amikor a testvéremmel besegítettünk neki. Már ott belém ivódott ennek a szeretete, így felnőttként hamar kialakult, hogy ez az én utam.

Rövid idő leforgása alatt sok-sok családom lett, akiknek az otthonát hétről-hétre tisztává, széppé varázsolhatom immáron már több, mint 8 éve.
Nincs is annál jobb érzés, mikor reggel belépek egy lakásba és a nap végén úgy távozok onnan, hogy minden ragyog, tiszta és rendezett.

Nekem ez több, mint pusztán munka. Szenvedély! 🙏

Takarítok, rendet rakok, utánam minden ragyog.

Chalupa Ervin (tulajdonos)

A célom, hogy a Chalupa-Huber Takarítás Kft. egyike legyen azon magyarországi takarítócégek között, ahol a szakmát magasabb megbecsülési szintre emeljük, ezáltal biztosítva az ügyfeleink számára a megbízhatóságot, precizitást. 

Kiemelten törekszünk arra, hogy munkatársaink megfelelő megbecsülésben részesüljenek, a kihívások mellet motiváltak legyenek és családias, emberséges munkakörnyezetben dolgozzanak.

Általában aktívan nem veszek részt a takarításban, azonban néha felveszem én is a gumikesztyűt, hogy segítsek a kollégáknak, illetve a gyakorlatban is tudjam azokat a munkafolyamatokat, amiket Ritával megtervezünk.

Nagyrészt én felelek a weboldalért és a marketing tevékenységért, segítek a számlázásban és szervezésben, hogy a feleségem által felépített vállalkozás az interneten is patyolat tisztán és rendezetten jelenjen meg, pont abban a magas minőségben, ahogyan kollégáink takarítanak. 🙏