Gyakran ismételt kérdések

Ha nem találja a választ a kérdésére,
keressen minket bizalommal.

1. Milyen árra számíthatok egyszeri takarításnál?

Egyszeri takarításnál mindenképpen helyszíni felmérés után tudunk árajánlatot adni, hiszen az árképzés függ a lakás vagy iroda nagyságától, takarítási feladatoktól, szennyezettség mértékétől. Családi házak és lakások esetében általánosságban az árajánlataink körülbelül 800-1200 Ft négyzetméterenkénti áron alakulnak, azonban ez nem törvényszerű, illetve nem feltétlenül a terület nagysága az árképző.

2. Milyen díja van a helyszíni felmérésnek?

A helyszíni felmérésünk Győr 15 km-es körzetén belül ingyenes. Ezen kívül egyedileg határozzuk meg a helyszíni felmérés díját. 

3. Otthon kell lennem, amikor a takarítás zajlik?

Természetesen nyugodtan intézheti ügyeit, amíg kollégáink végzik a takarítást. Rendszeres takarításnál ügyfeleink általában kulcsot adnak a megbízhatóságra alapozva.

4. Egyedül vagy többen végzik a takarítást?

Egyszeri alkalommal általában több kollégánkat küldünk a helyszínre, rendszeres takarításnál viszont mindig egy állandó takarító végzi a feladatokat.

5. Kell takarítóeszközöket és tisztítószereket biztosítanom?

Tisztítószereket és takarítóeszközöket minden esetben az árajánlatban küldön díjként feltűntetve biztosítunk. 

6. Mivan abban az esetben, ha valamilyen berendezés, tárgy megsérül a lakásban a takarítás közben?

Természetesen azonnal vizsgálatot indítunk és megtérítjük az okozott kárt, illetve cégünk rendelkezik felelősségbiztosítással is egyaránt.

8. Számlát kérhetek?

Természetesen minden takarításnál állítunk ki számlát magánszemélyeknek és cégeknek is egyaránt.

11. Kinek kell fizetnem a kiszámlázott díjat?

Szolgáltatásunk díját az 1. talákozáskor megbeszéltek alapján kell fizetnie. Történhet számlára utalással vagy készpénz fizetéssel annak a személynek, aki a helyszíni felmérést végezte.

12. Tudtok biztosítani szerződést?

Természetesen biztosítunk vállalkozói szerződést, amely védi az ügyfeleink és a mi érdekeinket is egyáltalán.

13. Miért szükséges a helyszíni felmérés?

A helyszíni felmérésen ismerjük meg a pontos igényeit, a szennyezettség mértékét, a takarítandó terület nagyságát, az ablakok fajtáit és mindent részletet, ami a pontos árajánlat elkészítéséhez szükséges. 
Szoktuk mondani, hogy amikor 150 négyzetmétert kell takarítani, amiben van 3 ablak, 4 bútor, minimális vízkő a fürdőben és konyhában, minimális szennyezettség az egyáltalán nem hasonlítható egy 50 négyzetméteres lakáshoz, amiben komoly vízkövesedés van például a csempének, rengeteg bútor, amiről minden tárgyat le és vissza kell helyezni stb.