Gyakran ismételt kérdések
Ha nem találja a választ a kérdésére,
keressen minket bizalommal.
1. Milyen árra számíthatok egyszeri takarításnál?
Egyszeri takarításnál mindenképpen helyszíni felmérés után tudunk árajánlatot adni, hiszen az árképzés függ a lakás vagy iroda nagyságától, takarítási feladatoktól, szennyezettség mértékétől.
2. Milyen díja van a helyszíni felmérésnek?
A helyszíni felmérés Győr 15 km-es körzetében teljesen ingyenes. Ezen körzeten kívül egyedi ajánlatot biztosítunk.
3. Otthon kell lennem, amikor a takarítás zajlik?
Természetesen nyugodtan intézheti ügyeit, amíg kollégáink végzik a takarítást. Rendszeres takarításnál ügyfeleink általában kulcsot adnak a megbízhatóságra alapozva.
4. Egyedül vagy többen végzik a takarítást?
Egyszeri alkalommal általában több kollégánkat küldünk a helyszínre, rendszeres takarításnál viszont mindig egy állandó takarító végzi a feladatokat.
5. Kell takarítóeszközöket és tisztítószereket biztosítanom?
Tisztítószereket és takarítóeszközöket minden esetben az árajánlatban küldön díjként feltűntetve biztosítunk.
6. Mivan abban az esetben, ha valamilyen berendezés, tárgy megsérül a lakásban a takarítás közben?
Természetesen azonnal vizsgálatot indítunk és megtérítjük az okozott kárt, illetve cégünk rendelkezik felelősségbiztosítással is egyaránt.
8. Számlát kérhetek?
Természetesen minden takarításnál állítunk ki számlát magánszemélyeknek és cégeknek is egyaránt.
11. Kinek kell fizetnem a kiszámlázott díjat?
Szolgáltatásunk díját az 1. talákozáskor megbeszéltek alapján kell fizetnie. Történhet számlára utalással vagy készpénz fizetéssel annak a személynek, aki a helyszíni felmérést végezte.
12. Tudtok biztosítani szerződést?
Természetesen biztosítunk vállalkozói szerződést, amely védi az ügyfelet és minket is egyaránt.